Laden...
of
Gepubliceerd op maandag 24 juni 2024

Ontdek je gidsen (en meer) tijdens een geleide Out of Body Experience

De dingen die op ons pad komen, gebeuren niet zomaar. Maar waaróm ze gebeuren, weet jij het? Tijdens een Out of Body Experience (OBE) kun je dat gewoon aan jouw gidsen vragen. Wat is een OBE precies en hoe kun je dit op een makkelijke manier doen? Je ontdekt het in dit artikel, inclusief de mogelijkheid om zelf Guided OBE- practitioner te worden.

Out of Body Experience wordt ook wel astraal reizen genoemd. En het houdt veel meer in dan alleen je spirituele gidsen ontmoeten en door het universum reizen, ontdekken we als we voor dit artikel praten met Jeroen Krieger, ervaren Out of Body Experience begeleider. De mogelijkheden zijn oneindig, zo ben je niet gebonden aan tijd en ruimte. Je kunt dus naar elk moment in de tijd, zowel verleden als toekomst, en naar andere dimensies. Dat lijkt misschien ingewikkeld, maar het valt heel erg mee. “Die verruimde staat van bewustzijn is vooral verrijkend en leuk,” aldus Jeroen. 

Wat is een Out of Body Experience?

Een OBE is een fenomeen waarbij je het gevoel hebt dat je bewustzijn zich verruimt voorbij je fysieke lichaam. Je lichaamsbewustzijn neemt af en je wordt je gewaar van een andere omgeving of dimensie. Dit kan ook spontaan gebeuren tijdens diepe meditatie, dromen of momenten van extreme ontspanning. Misschien heb je het weleens meegemaakt tijdens de eindontspanning van je yogales. Jeroen legt uit: "OBE is een diepe innerlijke reis, die je verder kan brengen op je spirituele pad van zelfrealisatie en heling."

Waarom zou ik een Out of Body Experience willen?

De reden om een OBE te ervaren is heel persoonlijk. Sommige mensen zoeken spirituele groei en inzicht. En anderen doen het uit nieuwsgierigheid. Een OBE kan ook therapeutisch zijn. Zoals Sandra, een klant van Jeroen, vertelt: “Dankzij het contact dat ik tijdens de sessie had met mijn gids, realiseerde ik me dat mijn thema - waardoor ik aan migraine leed - leidde tot steeds hetzelfde gedragspatroon. Nu ik weet waardoor mijn thema is ontstaan en waarom ik het heb ervaren, maak ik andere keuzes en is de migraine zo goed als verdwenen.” Veel deelnemers melden een vermindering van angst, stress en zelfs fysieke klachten na een OBE-sessie, als ook verbinding met de essentie en levenskracht, Jeroen: “Wat ik belangrijk vind, is dat mensen ontdekken dat ze zelf contact kunnen maken met hun hogere zelf zonder gebruik van (plant)medicijnen, en dat ze zicht hebben op het pad dat ze volgen. Het kan mensen geweldig empoweren."

Wat is een geleide Out of Body Experience?

De geleide OBE van Jeroen is een doeltreffende en prettige manier om deze spirituele ervaring te beleven. Over zijn ervaring vertelt hij: "Sinds mijn deelname aan Bob Monroe's Gateway Voyage in 2016 ben ik een frequent flyer geworden in de wereld van Out of Body Experiences (OBE). Voor het begeleiden van OBE-sessies heb ik een eigen methode ontwikkeld die goed werkt. 98% van de deelnemers heeft contact met hun hogere zelf, spirituele gidsen, dierbaren die zijn overleden of zelfs astrale families en andere planeten.

Tijdens de sessies werk ik samen met het hogere zelf van de persoon die ik begeleid, zodat de ervaring aansluit bij het individuele spirituele level. In een geleide sessie help ik je om diep te ontspannen en je bewustzijn te verruimen, zodat je effectief een OBE kunt ervaren," legt hij uit. Deze begeleiding is cruciaal, vooral voor beginners, omdat het helpt om de ervaring soepel te laten verlopen. Gayle, een andere klant van Jeroen, beschrijft haar sessie: "De begeleiding van Jeroen voelde heel veilig. Met zijn rustige begeleiding leidde hij me naar mijn gids en met zijn kennis hielp hij me de symbolen te interpreteren. Zo kon ik volledig loslaten. Ik vond het een magische ervaring."

Word zelf OBE-practitioner en schrijf je in voor de vijfdaagse training

Naast OBE’s begeleiden, geeft Jeroen zijn kennis ook door. Zou je zelf ook mensen willen begeleiden in hun reis? Woensdag 17 juli start de vijfdaagse training om OBE-practitioner te worden. Tijdens de training ervaar je zelf meerdere OBE’s en leer je de technieken en vaardigheden om veilig en effectief OBE's te faciliteren.

Neem de stap en ontdek een prachtige wereld van bewustzijn en spirituele groei. Via onze eventpagina kun je je inschrijven. Meer informatie over OBE en Jeroen Krieger vind je op de website.

Geschreven door Katja Roemeling

Out-of-Body.me

Guided Out-of-Body Experience & Guided OBE Practitioner retreats

Bekijk profiel
Meet Your Unlimited You
Zaterdag, 01 mrt. om 09:30
Vrouwentraining
Susanne Quartel
Innerlijke Reis Ritueel Energiewerk
Vrijdag, 13 sep. om 16:00
Weekend met ademwerk en 1 ceremonie met de Moederplant (Jurema)
MirKa
Plantmedicijn Innerlijke Reis Ademwerk
Vrijdag, 22 nov. om 16:00
Weekend met ademwerk en 1 ceremonie met de Moederplant (Jurema)
MirKa
Plantmedicijn Innerlijke Reis Ademwerk
Woensdag, 07 aug. om 20:00
Profound Shipibo Dieta
Kura Waka
Plantmedicijn Zweethut Innerlijke Reis
Made with ♥ Copyright 2024 hipsy.nl