personal

toki pi tenpo pini (Week Notes 29.01.-11.02.24)

toki a. lipu ni li kepeken e toki+pona tan ni: mi wile sona e mute lon toki ni
Hello!!!! This page uses Toki Pona because I need to learn more about (practice) this language.

lipu ni en lipu "toki pi tenpo pini" pini li sama a. mi olin kepeken e sitelen pona a. tan ni la mi kepeken e sitelen ni.
This post and my old Toki Pona Weeknotes post are very similar. I love using the toki pona glyphs "Sitelen Pona", so I used them here.

nimi awen li jo ala e toki [ilo nasa li insa]
The following words will no longer contain any English translations.


tenpo mi la mi pilin ike

tenpo pini la mi pilin ike a. tenpo suno pi kama la mi pali.
tenpo musi tenpo ni la mi pilin ike. mi ken ala musi lon tenpo ni. ni li pona ala.


pan suwi mi

nanpa mi kama suli: ni li 22 lon tenpo ni.

mi kama jo e ijo pona.
ilo ni li ijo pi sitelen tawa pi jan+sona seme (Dr Who).
mi kama jo e ilo lipu+suno pi ilo [ken en ma pi ilo] (Gameboy).

ilo lipu suno pi ilo [Gameboy]


ilo lipu pini

ilo lipu suno

ni li lukin nasi, anu seme? o toki tawa mi kepeken lipu Email. kama sona li pona tawa mi!

written by human, not AI

Tags: weeknotes, toki-pona, conlang, notenglish